Od 1 lipca 2020r istnieje możliwość zastosowania preferencyjnej stawki VAT w wysokości 8% dla usługi naprawy i konserwacji wyrobów medycznych, jeśli klient przedstawi odpowiednie dokumenty (tj. Deklaracja zgodności potwierdzająca iż urządzenie jest wyrobem medycznym lub kopia wpisu do URPL).
Przeglądy techniczne i naprawa sprzętu medycznego wyprodukowanego przez PHU Technomex Sp. z o.o., Cosmogamma (Emildue), Mettler Elektronics, Biodex, Easytech, Noraxon, BTE, Zebris, BTS Bioengineering, Rimec oraz innych producentów polskich i zagranicznych. Firma Technomex prowadzi serwis urządzeń medycznych i rehabilitacyjnych na najwyższym poziomie, o czym świadczą posiadane certyfikaty jakości.
Przeglądy techniczne
Firma Technomex wykonuje przeglądy techniczne urządzeń zgodnie z normą IEC 62353. Przegląd techniczny obejmuje badanie bezpieczeństwa elektrycznego oraz test funkcjonalny urządzenia. Wykonanie przeglądu potwierdzamy odpowiednimi protokołami oraz wpisem do paszportów. W naszej pracy wykorzystujemy certyfikowane przyrządy pomiarowe najwyższej klasy. Przeglądy techniczne, tak jak i naprawy, wykonujemy na terenie całego kraju, przy czym dojazd wliczony jest w cenę przeglądu. W celu zgłoszenia urządzeń do przeglądu należy wypełnić formularz zlecenia przeglądu technicznego aparatów znajdujący się obok.
Na życzenie klienta wykonujemy również przegląd techniczny z konserwacją. W skład takiego przeglądu wchodzi standardowy przegląd techniczny opisany wyżej jak również pełna konserwacja urządzenia - czyszczenie i smarowanie części mechanicznych, wymiana wadliwych elementów, aktualizacja oprogramowania oraz inne prace konserwacyjne w zależności od typu urządzenia.
Naprawy gwarancyjne
Gwarancją objęte są usterki spowodowane wadliwymi częściami lub defektami produkcyjnymi. Wskazane jest dostarczanie sprzętu wraz z kompletnym wyposażeniem (m.in. przewód zasilający, komplet przewodów, wszystkie należące do wyposażeni urządzenia elektrody). W przypadku napraw gwarancyjnych dostarczanie sprzętu odbywa się na koszt PHU Technomex.
Naprawy pogwarancyjne
Prosimy o kontakt z pracownikiem działu serwisu w celu ustalenia terminu przyjazdu serwisu. W przypadku aparatów, które można przesłać Klient dostarcza sprzęt w dowolny sposób na swój koszt. Przed dokonaniem naprawy klient informowany jest o przewidywanym koszcie.
W przypadku przeglądów technicznych i napraw, prosimy o wypełnienie formularzy dostępnych po lewej stronie.
Wysyłki towarów
UWAGA: Prosimy o przesłanie aparatu za pośrednictwem firmy DHL, z którą mamy podpisaną umowę. Informacje dotyczące danych teleadresowych najbliższego oddziału znajdziecie Państwo na stronie www.dhl.com.pl. Podczas kontaktu z kurierem prosimy o podanie naszego numeru klienta (umowy): 2498210
W celu zamówienia kuriera DHL na koszt Technomex Sp. z o. o. prosimy o skorzystanie z poniższego linku: KLIKNIJ