Hello! We detected that you are outside the Poland.

You may continue to browse this website but we highly recommend that you visit Technomex international website, as the product and prices we offer here may not be available at your region.

Click on the button below and we will take you to correct site: www.technomex.eu

Continue here Correct site
Ta strona wykorzystuje ciasteczka w celu prowadzenia statystyk. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Kliknij, aby [dowiedzieć się więcej], w tym jak zarządzać plikami cookies. Rozumiem

Pracownik działu obsługi klienta

Numer referencyjny: Pracownik działu obsługi klienta

Innowacja, doradztwo i rozwój to nasza pasja. Starając się utrzymywać pozycję lidera na polskim rynku w obszarze produkcji oraz sprzedaży sprzętu rehabilitacyjnego i diagnostycznego, uzupełniamy nasz zespół wsparcia w obszarze kadry i płace. Jeśli chcesz brać udział w naszym dalszym rozwoju oraz ekspansji na Polskim i zagranicznym rynku, wnieść swoją wiedzę i doświadczenie, to weź udział w rekrutacji na stanowisko:

Pracownik działu obsługi klienta

Miejsce pracy: Gliwice

 

Opis stanowiska:

  • Wsparcie działu handlowego przy ofertowaniu i realizacji zamówień,
  • Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o ustawę o zamówieniach publicznych,
  • Budowa profesjonalnych, długofalowych relacji z klientem,
  • Weryfikacja i wprowadzanie danych do systemów używanych w Dziale Obsługi Klienta,
  • Wprowadzanie zamówień od klientów,
  • Obsługa zleceń produkcyjnych oraz zamawianie asortymentu od poddostawców,
  • Współpraca z działem logistyki i produkcji w celu realizacji zamówień,
  • Udział w spotkaniach z innymi działami zakładu w celu koordynacji działań
  • Wsparcie przed- i posprzedażowe,
  • Wykonywanie czynności związanych z raportowaniem.

Oczekujemy:

  • Dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane logistyczne, ekonomiczne, medyczne lub techniczne),
  • Umiejętność budowania i utrzymywania długofalowych relacji z Klientami,
  • Orientacja na cel i umiejętność analitycznego myślenia,
  • Obsługa pakietu Microsoft Office (zwł. Excel), mile widziana znajomość programu Comarch XL,
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość ustawy o zamówieniach publicznych oraz doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta firmy produkcyjnej lub z branży medycznej.

 

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z ponad 30 letnim stażem,
  • Wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę,
  • Premie powiązane z zaangażowaniem oraz realizacją celów,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Podnoszenie kwalifikacji zawodowych.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”


Wyślij CV

Facebook
Kontakt
zobacz stronę kontakt

Kontakt

Wyślij wiadomość

Zamknij
Zamknij

Twoja wiadomość została wysłana. Niebawem skontaktujemy się z Tobą.

ZAPISZ SIĘ

na nasz newsletter

Wprowadź swój adres email aby zapisać się do newslettera

Zamknij
Przychodnia