Ta strona wykorzystuje ciasteczka w celu prowadzenia statystyk. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Kliknij, aby [dowiedzieć się więcej], w tym jak zarządzać plikami cookies. Rozumiem

Serwis

Przeglądy techniczne i naprawa sprzętu medycznego wyprodukowanego przez PHU Technomex Sp. z o.o., Cosmogamma (Emildue), Mettler Elektronics, Biodex, EasytechNoraxon, BTE, Zebris, BTS Bioengineering, Rimec oraz innych producentów polskich i zagranicznych. Firma Technomex prowadzi serwis urządzeń medycznych i rehabilitacyjnych na najwyższym poziomie, o czym świadczą posiadane certyfikaty jakości. 

 

Przeglądy techniczne

Firma Technomex wykonuje przeglądy techniczne urządzeń zgodnie z normą PN EN 60601. Przegląd techniczny obejmuje badanie bezpieczeństwa elektrycznego oraz test funkcjonalny urządzenia. Wykonanie przeglądu potwierdzamy odpowiednimi protokołami oraz wpisem do paszportów. W naszej pracy wykorzystujemy certyfikowane przyrządy pomiarowe najwyższej klasy. Przeglądy techniczne, tak jak i naprawy, wykonujemy na terenie całego kraju, przy czym dojazd wliczony jest w cenę przeglądu. W celu zgłoszenia urządzeń do przeglądu należy wypełnić formularz zlecenia przeglądu technicznego aparatów znajdujący się obok.

Na życzenie klienta wykonujemy również przegląd techniczny z konserwacją. W skład takiego przeglądu wchodzi standardowy przegląd techniczny opisany wyżej jak również pełna konserwacja urządzenia - czyszczenie i smarowanie części mechanicznych, wymiana wadliwych elementów, aktualizacja oprogramowania oraz inne prace konserwacyjne w zależności od typu urządzenia.

 

Naprawy gwarancyjne

Gwarancją objęte są usterki spowodowane wadliwymi częściami lub defektami produkcyjnymi. Wskazane jest dostarczanie sprzętu wraz z kompletnym wyposażeniem (m.in. przewód zasilający, komplet przewodów, wszystkie należące do wyposażeni urządzenia elektrody). W przypadku napraw gwarancyjnych dostarczanie sprzętu odbywa się na koszt PHU Technomex.

 

Naprawy pogwarancyjne

Prosimy o kontakt z pracownikiem działu serwisu w celu ustalenia terminu przyjazdu serwisu. W przypadku aparatów, które można przesłać Klient dostarcza sprzęt w dowolny sposób na swój koszt. Przed dokonaniem naprawy klient informowany jest o przewidywanym koszcie.


W przypadku przeglądów technicznych i napraw, prosimy o wypełnienie formularzy dostępnych po prawej stronie.


Wysyłki towarów

UWAGA: Prosimy o przesłanie aparatu za pośrednictwem firmy DHL, z którą mamy podpisaną umowę. Informacje dotyczące danych teleadresowych najbliższego oddziału znajdziecie Państwo na stronie www.dhl.com.pl. Podczas kontaktu z kurierem prosimy o podanie naszego numeru klienta (umowy): 1206507

 

Nasi partnerzy
Facebook
Kontakt
zobacz stronę kontakt

Kontakt

Wyślij wiadomość

Zamknij
Zamknij

Twoja wiadomość została wysłana. Niebawem skontaktujemy się z Tobą.

ZAPISZ SIĘ

na nasz newsletter

Wprowadź swój adres email aby zapisać się do newslettera

Zamknij
Przychodnia