Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO TECHNOMEX.PL

z dnia 13.04.2016

 

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  1. 1. Sklep internetowy Technomex.pl prowadzi sprzedaż sprzętu rehabilitacyjnego poprzez sieć Internet.
  2. 2. Sklep internetowy Technomex.pl działający pod adresem http://www.technomex.pl i http://sklep.technomex.pl jest serwisem prowadzonym przez:
    1.  
    2. PHU Technomex Sp. z o.o., ul. Szparagowa 15, 44-141 Gliwice,
    3. NIP 631 000 01 38, REGON 008118451,
    4. wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000127793, o kapitale zakładowym w wysokości 5000 zł.
    5.  
  3. 3. Oferta sklepu jest ograniczona terytorialnie i obowiązuje tylko na terenie Polski.
  4. 4. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  5. 5. Dane kontaktowe do Właściciela sklepu: biuro@technomex.pl, 32 40 10 350, fax: 32 40 10 350 wew. 66.


§2 ZAMÓWIENIA

 

  1. 1. Złożenie zamówienia jest równocześnie deklaracją zapoznania się z regulaminem sklepu internetowego, polityką prywatności oraz ich pełną akceptacją.
  2. 2. Po złożeniu zamówienia Klient dostaje automatyczne potwierdzenie drogą elektroniczną. Potwierdzenie to nie jest równoznaczne z przyjęciem przez sklep zamówienia do realizacji, a jedynie informacją dla Klienta, że treść zamówienia została poprawnie dostarczona do bazy danych sklepu.
  3. 3. Zamówienie nie zostanie zrealizowane w wypadku podania niewłaściwych bądź niekompletnych danych przez Zamawiającego.
  4. 4. Zawartość sklepu internetowego nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. W szczególności informacje o dostępności produktów nie są podstawą do traktowania zawartości sklepu internetowego jako oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
  5. 5. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
  6. 6. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym firmy PHU Technomex Sp. z o.o. w przypadku płatności przelewem, bądź w przypadku potwierdzenia telefonicznego lub elektronicznego danych z formularza zamówieniowego w przypadku płatności za pobraniem.
  7. 7. Wysyłka towarów następuje w przeciągu maksymalnie 21 dni roboczych od rozpoczęcia realizacji zamówienia.
  8. 8. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar zamówiony znajduje się na magazynie lub u dostawców sklepu. W przeciwnym wypadku Klient jest informowany o zaistniałej sytuacji i podejmowane są rozmowy na temat dalszej realizacji zamówienia (przedłużenie czasu realizacji bądź anulowanie zamówienia).
  9. 9. Klient może wprowadzać korekty w zamówieniu poprzez kontakt z obsługą techniczną sklepu - do czasu wystawienia faktury za zakupiony towar.
  10. 10. Sklep może odmówić realizacji zamówienia i je anulować lub odmówić rezerwowania towaru dla zamówienia, gdy w jakimkolwiek etapie realizacji zamówienia obsłudze sklepu nie udaje się nawiązać kontaktu z Klientem w ciągu 3 dni roboczych od pierwszej próby kontaktu (mimo przynajmniej 2 prób telefonicznych i jednej drogą e-mailową).
  11. 11. Sklep zastrzega sobie prawo nie przyjęcia do realizacji zamówienia w przypadku trwałej niedostępności zamówionego towaru u dostawców lub z powodu innych ważnych przyczyn. W szczególności dotyczy to przypadku, w którym na skutek pomyłki lub usterki technicznej wystąpiłaby oczywista i rażąca niezgodność ceny lub danych prezentowanego produktu z rzeczywistością.
  12. 12. Warunki realizacji zamówień nietypowych (nie wynikających z prezentacji produktów na stronie internetowej sklepu) są każdorazowo ustalane z Klientem indywidualnie.


§3 WARUNKI ORAZ KOSZTY DOSTAWY

 

  1. 1. Dostawa towaru odbywa się w sposób wybrany przez Klienta.
  2. 2. Sklep oferuje następujące formy doręczenia towaru:
  1. 3. Zamówienia o wartości powyżej 1 000,00 złotych brutto - dostawa GRATIS - koszt dostawy pokrywa sklep Technomex.pl.
  2. 4. Odbiór osobisty towaru przez Klienta w magazynie sklepu (bez ograniczeń wartości zamówienia, bez dodatkowych kosztów).
  3. 5. Przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm bezpieczeństwa naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone należy nie przyjmować przesyłki oraz skontaktować się jak najszybciej ze sklepem w celu wyjaśnienia sprawy.
  4. 6. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, które powstały podczas transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu reklamacyjnego, w momencie odbioru przesyłki.
  5. 7. Technomex gwarantuje darmowy montaż i dostawę wszystkich urządzeń, których jest producentem (wanny, wirówki, katedra biczy szkockich, Froozer, Platinium, stoły rehabilitacyjne, Levitas, Total Back, Ametyst, Manus, lustra korekcyjne, schody, tory).
  6. 8. Przy zamówieniach na sprzęt, którego Technomex jest producentem bądź wyłącznym dystrybutorem (Hoyer, Cosmogamma, Schuhfried, Everyway, Mettler Electronics, Easytech, Heuser, Jelosil, Rimec, AC Internationa East, Proxomed, BTE, Keiser, Woodway, Ekso, Reha Technology, Biodex, Bioness, BTS, MediTouch, Tyromotion, Fusion Sport, Noraxon, T&T Medilogic, Contemplas, Zebris, AMTI) na kwotę min. 30 tys. zł brutto – montaż i dostawa wszystkich elementów zamówienia gratis podczas jednorazowej dostawy.
  7. 9. Bezpłatny montaż urządzeń wynikający z pkt. 8 i 9 następuje w dniu dostawy. W szczególnych wypadkach, uwzględnionych przez logistyka, będzie możliwość przesunięcia montażu do 1 miesiąca od dostawy. Montaż w innym terminie będzie płatny zgodnie z cennikiem serwisu firmy Technomex.
  8. 10. Darmowa dostawa i montaż urządzeń wielkogabarytowych (Przez urządzenia wielkogabarytowe rozumie się wszystkie te, których nie można wysłać standardową przesyłka kurierską np.: drabinki, tory, schody, wanny) będzie zrealizowana w ciągu 4-6 tygodni, w terminie wyznaczonym przez firmę Technomex, ustalonym uprzednio z Klientem.
  9. 11. Odmowa przyjęcia dostawy w terminie wyznaczonym przez firmę Technomex może wiązać się z obciążeniem Klienta za dostawę . Istnieje możliwość dostawy w terminie zażądanym przez Klienta wg stawki 1,50 zł netto za każdy kilometr trasy licząc w dwie strony.
  10. 12. W przypadku dostaw wielkogabarytowych (patrz pkt. 10) Klient zobowiązany jest do zapewnienia pomocy przy wniesieniu towaru z samochodu do punktu docelowego. Klient będzie informowany o takiej konieczności przed dostawą.
  11. 13. Technomex nie dokonuje montażu urządzeń, których nie jest producentem bądź wyłącznym dystrybutorem, chyba, że spełniony jest warunek z pkt. 8. Na życzenie Klienta możliwy jest odpłatny montaż tych elementów. Życzenie to musi zostać przez klienta wyrażone pisemnie, drogą mailową (na magazyn@technomex.pl), na min. 2 dni przed dostawą.
  12. 14. Montaż urządzeń do hydroterapii będzie darmowy jedynie gdy przyłącza u Klienta będą przygotowane zgodnie z dokumentacją DTR – ogólnie dostępną na stronie www.technomex.pl
  13. 15. Istnieje możliwość drobnej, odpłatnej modernizacji przyłączy podczas dostawy, zgodnie z cennikiem dostępnym w Dziale Handlowym.
  14. 16. Za wszelkie przeróbki konieczne do zamontowania urządzeń do hydroterapii wynikające z niewłaściwego przygotowania przez Klienta przyłączy, wymagających oddzielnego przyjazdu montażystów, zostanie on zafakturowany zgodnie z cennikiem serwisu firmy Technomex.
  15. 17. Rezygnacja z zamówienia na urządzenia produkowane ściśle pod zamówienie klienta (wanny, stoły) wiąże się z uiszczeniem przez klienta opłaty w wysokości 20% wartości brutto urządzenia.
  16. 18. Prosimy o upewnienie się, że wymiary zamawianego sprzętu pozwalają na jego wniesienie do pomieszczeń Klienta. Gdy nie będzie to możliwe, na życzenie oraz odpowiedzialność Klienta możemy dokonać demontażu niektórych elementów aby przeprowadzić wniesienie.
  17. 19. Klient jest zobowiązany podać miejsce dostawy w momencie składania zamówienia. Zmiana adresu dostawy tuż przed jej realizacją może się wiązać z obciążeniem dodatkowymi kosztami.


§4 PŁATNOŚCI

 

  1. 1. Za zakupy w sklepie można zapłacić w następujący sposób:

PHU Technomex Sp. z o.o.
ul. Szparagowa 15
44-141 Gliwice
Nazwa banku: ING Bank Śląski S.A. O/Gliwice
Numer konta (krajowy): 75 1050 1298 1000 0090 3050 9153


§5 FAKTURY

 

  1. 1. Faktura VAT zostanie wystawiona dla podmiotu gospodarczego lub osoby fizycznej po podaniu następujących danych w formularzu: nazwy firmy/ Imię Nazwisko, adresu oraz numeru NIP zgodnie ze stanem rzeczywistym. W przeciwnym wypadku wystawiony zostanie paragon fiskalny dla osób nie prowadzących działalności gospodarczej.


§6 GWARANCJA, REKLAMACJE, ZWROT TOWARU.

 

  1. 1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie Technomex.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek Polski.
  2. 2. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji. Reklamacje gwarancyjne należy składać zgodnie z treścią gwarancji i na podany w niej adres autoryzowanych serwisów.
  3. 3. Wszystkie produkty objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową, zgodnie z przepisami ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
  4. 4. Reklamacje na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinny być składane pisemnie na adres sklepu wraz z reklamowanym towarem.
  5. 5. Reklamowany towar w takim przypadku należy dostarczyć osobiście lub wysłać na adres sklepu. Możliwe jest przesłanie towaru do sklepu na nasz koszt firmą kurierską DHL. W takim przypadku prosimy o wcześniejszy kontakt z biurem obsługi Klienta w celu uzyskania odpowiedniego numeru Klienta DHL.
  6. 6. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony. W przypadku braku możliwości naprawy, sklep wymieni produkt na pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe, zwróci nabywcy równowartość ceny produktu.
  7. 7. Reklamacje są rozpatrywane są w terminie 14 dni roboczych od daty przyjęcia reklamacji do rozpatrzenia. W przypadku naprawy lub wymiany sprzętu na nowy, termin ten może się wydłużyć o czas potrzebny na przesłanie produktu do serwisu lub producenta oraz odesłanie go do sklepu, a następnie dostarczenie Klientowi.
  8. 8. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty procedur reklamacyjnych pokrywa Klient (koszty przesyłek, ewentualne koszty diagnostyki serwisowej sprzętu).
  9. 9. W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, Klient ma prawo zwrotu towaru bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość (Ustawa  o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.), składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty wyłącznie wtedy, gdy będzie dostarczony do sklepu w oryginalnym, nieuszkodzonym fabrycznym opakowaniu, z kompletną jego zawartością (nie tylko samo urządzenie, ale również wszelkie inne dołączone akcesoria, instrukcje i dokumenty). Zwracany towar i dołączone do niego akcesoria nie mogą nosić śladów użytkowania. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu (na koszt kupującego) lub dostarczyć osobiście.
  10. 10. Do przesyłki ze zwracanym towarem należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje dane personalne oraz wyraźne wskazanie, w jaki sposób kupujący chce odebrać zwracaną za towar należność (możliwe są wyłącznie 2 sposoby: przelew na konto bankowe (tu prosimy podać numer konta i dane posiadacza rachunku) lub osobisty odbiór gotówki w kasie magazynu sklepu.
  11. 11. W przypadku odstąpienia od umowy, zwracamy wartość towaru przelewem w ciągu 14 dni roboczych od momentu jego otrzymania.


§7 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. 1. Sklep działa zgodnie z wymogami Ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. Dostęp do danych osobistych ma jedynie firma PHU Technomex Sp. z o.o., która nie odstępuje tych informacji podmiotom trzecim. Wszyscy Klienci mają dostęp do swoich danych - mogą je weryfikować, modyfikować i usuwać. Firma Technomex zastrzega sobie prawo do wykorzystania danych osobowych we własnych celach marketingowych bądź wysyłania materiałów promocyjnych.
  2. 2. Zawartość Sklepu internetowego nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu kodeksu cywilnego art. 543. Wszelkie informacje na temat sprzętu w ofercie Sklepu są zgodne z danymi katalogowymi producentów. Sklep zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów.
  3. 3. W sprawach nie uregulowanych powyższym dokumentem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
  4. 4. Rejestrując się do sklepu lub składając zamówienie Klient akceptuje powyższy regulamin.
  5. 5. Rejestrując się do sklepu lub składając zamówienie, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb wykonania Usług (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 [2] roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) – Polityka Prywatności. Jednocześnie kupujący wyraża zgodę na otrzymywanie w przyszłości newslettera od firmy Technomex. Jego adres e-mail nie będzie udostępniony podmiotom trzecim. Klient może zrezygnować z newslettera.
  6. 6. Kupujący rejestrując się lub składając zamówienie, wyraża zgodę na przesyłanie mu faktur VAT drogą elektroniczną.